Jos sinulle on toimitettu väärä tuote, voit helposti rekisteröidä reklamaation alla olevien ohjeiden mukaisesti:
- Klikkaa ’Palautuslomake’ verkkosivumme alareunasta, ’Asiakaspalvelu’ -otsikon alta.
- Täytä tilausnumerosi sekä tilauksen yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite.
- Merkkaa reklamoitava tuote sekä määrä. Valitse tämän jälkeen ’Reklamaatio’, ’Väärä tuote’ ja ’Lähetä’.
- Reklamaatiosi on nyt rekisteröity! Oikea tuote toimitetaan sinulle pian, saat sähköpostitse lähetysvahvistuksen, kun paketti on matkalla.
- Palauttaaksesi väärän tuotteen maksutta, tulosta palautusosoitekortti ja teippaa se palautettavan paketin päälle.
Suosittelemme, että palautat väärin toimitetun tuotteen uuden paketin noutamisen yhteydessä.
Mikäli väärin toimitettua tuotetta ei palauteta meille, pidätämme oikeuden periä siitä maksun.