Jos olet vastaanottanut vaurioituneen tuotteen, voit helposti rekisteröidä reklamaation alla olevien ohjeiden mukaisesti:
- Klikkaa ’Palautuslomake’ verkkosivumme alareunasta, ’Asiakaspalvelu’ -otsikon alta.
- Täytä tilausnumerosi sekä tilauksen yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite.
- Merkkaa reklamoitava tuote sekä määrä. Valitse tämän jälkeen ’Reklamaatio’, ’Vaurioitunut tuote’ ja ’Lähetä’.
- Reklamaatiosi on nyt rekisteröity! Korvaava tuote toimitetaan sinulle pian, saat sähköpostitse lähetysvahvistuksen, kun paketti on matkalla.
- Palauttaaksesi vaurioituneen tuotteen maksutta, tulosta palautusosoitekortti ja teippaa se palautettavan paketin päälle.
Suosittelemme, että palautat viallisen tuotteen uuden paketin noutamisen yhteydessä.
Mikäli reklamoitua tuotetta ei palauteta meille, pidätämme oikeuden periä siitä maksun.
VINKKI! Lähetä mielellään vaurioituneesta tuotteesta kuva asiakaspalvelumme sähköpostiosoitteeseen.